Var inte igår ja gick in här...

Har länge funderat på detta nu .. borde kanske inte skriva de..
men lättast antar ja!

Nu har jag bott här i 2 år... O INTE NÅGON från min familj har varit o hälsat på ..
Förutom krillle och de gav ja han i pressent eller va man ska säga..
o jojjo som kom hit en natt, men de va bara för att vi skulle flyga ifrån gardemoen .

Jag har varit hem på ALLAS födelsedagar o alla jävla fester. Tagit ledigt från jobb, riskerat jobbet för att sjukanmäla mig så ja kan ta mig hem , betalat dyra pengar som ja inte ens har... ja hela den biten ..
men ja har varithem typ en gång i månaden ...

Jag vet att alla har jobb o skola o hit o dit.. men de har fan ja med.
ja har sutti på ett tåg i 16 timmar över en helg bara för att uppleva en lördag hemma liskom med min familj.
Vet att jag klagar..

tisdagen den 13 ok fyller jag år IGEN ... ingen som kommer då heller dirket.


aja så långt kommer ja ida...

Kommentarer
Postat av: Bella

Å jag mår inte bra av att se att du är ledsen för det, Jag vill så gärna komma, vänta du bara jag ska komma det lovar jag!! När det blir ska jag ta reda på. Älskar dig Puss

2009-10-02 @ 12:02:13
Postat av: Lotta

syrran, kanske tråkigt o förstöra allt.. men vi har våra planer vi oxå!!! ;)



håll ut <33



älskar dig massor <33333

2009-10-02 @ 12:38:56
URL: http://chaarlottaberggren.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Underbara du....

jag är verkligen ledsen för att jag inte kan vara med påå din stora dag och det känns i magen skall du veta. det känns i magen när jag läser ditt inlägg. jag vet bara inte hur jag skall kunna fixa tisll det, men jag ska göra något åt det ...det lovar jag. puss puss å puss jag älskar dig så sjukt mycket att du aldrig kan förstå hur mycket. din för alltid.... jojjo....

Ps nu gråter jag igen =)

2009-10-10 @ 17:23:56
URL: http://lilljojjo.blogg.se/
Postat av: The Slamp

Hörrö Doris!

Nu får du ta och pallra dej hem så jag får mina ögonbryn plockafde och någon att skratta med....he he

Saknar dej tok mycket. de gör vi nog alla.



Lova att höra av dej när du landar i G-town.



Kram & Kärlek

2009-12-12 @ 03:02:33
URL: http://wirriga-wirpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0