Valborg

Skriver så här lite i efterhand!


Dagen jag väntat på.. eller längtar ju till söndagen då min man kom hem , men Valborg va de ända roliga som skulle ske mig denna vecka innan min man kom hem .

Solen sken , kan nästan säga att ja hade sovmorgon , ända till 07.20 för vi har ju gått upp vid 5 nästan hela veckan ..
Iaf, vi hade inte mycket att göra den dagen på jobbet, ett städ o ett vanligt vevkostäd så vi arbetade inte mer än 4 timmar.
Hem o svirade om , Jag jojje o Esa drog ner till Ramona redan vid 3-4 tiden ..
Jag hade bestämt mig för att hålla mig lite me drickadet, vet hur trött ja blir...
men de gick ju sådär, drack innan fem iallafall, Esa den jevlen som triggade upp det hela.
Grillning o Majbrasa på Ramonas alltan , hur mycket folk som helst, men dom flesta kom ju såklart när ja gått o lagt mig haha .. la mig redan vid elva snåret.. sa ju de innan att ja blir trött.. strunt samma jag var inte väldigt onylter när ja la mig iaf. En rikigt trevlig kväll, Ramona hade donat o fixat me mat o hela kittet....


Jag o Esa

alla vid maten , hur gått som helst..

Brasan vid vattnet, hur bra läge som helst.






Helt klart en jävligt lyckad kväll, att jag gick o la mig redan kl 11 resulterade i att det var JAG som fick ta bilen till Malung o köpa pizza åt tio pers.
Lagom sliten tills nästa fest skulle börja.....återkommer om den snart.


Later...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ut som du haft de väldigt bra på sista ;) puss lotta

2009-05-05 @ 09:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0