Gävle!

oh ja, jag är i Gävle!
Denna gång ska ja ta mig själv i första prio, inte hälsa på en massa jävla folk, gå på kalas dop o massa annat skit.
De är JAG o min PACKNING!!!
O den som ORKAR bry sig  om mitt handlande är för dum för sin egen dumhet!
Watch out!


Varit hemma en stund nu , de är gött.
Vi drar på kryssning på Måndag , tro fan de kommer bli kocko bananas men vad förväntar mig sig av , om man samlar alla tokstollar på en o samma båt, thens it going wild!
Så passa er, Sälen städ is back!


Later...

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmm... men fan vi ska ha kul asså på båten....

ringer dig ihelgen ... vi drar härifrån på fredag till enköping... så vi hoppa på i sthlm...



snackes då pöss

2009-05-19 @ 17:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0