Arg, ledsen o besviken!

Egentligen så känner ja inte för att skriva någonting.

Känner att min tid här upp är förbi nu , dessa sista dagar är fan bara att bita hop!
Har en stor jävla klump i magen varje dag jag åker upp till jobbet, försöker göra det som skas men det räcker inte till.
Väl upp så går det bra när man är me roligt folk.
Ångrar inte en sekund att vi tog förnuftet till fånga o åkte upp hit, men oxå super glad att vi inte bestämde oss för en längre period en denna. För mig har bägaren redan runnit över.
Går inte att förklara på nått sett, utan läget är bara som det är !
I fortsättningen ska jag lyssna på mitt hjärta, inte följa min hjärna!


tragiska händelser fortsätter att ske Framförallt så dör människor till höger o vänster.
Helt utan förvarningar.
För någon dag sedan gick en beknat bort, en väldigt bra vän till min barndomsvän, Hon är helt förkrossad och jag känner mig helt förhandlinsförlamad som sitter här uppe o inte kan vara där för henne.
Emma, lyssna på mig, Hon har det bättre nu , hon led så in i bomden. Vill inte skriva mer , försöker ta det sen när vi pratas.
2 veckor tidigare gick en till bort, känns som för många nu ..
Ta vara på era nära o kära, ni vet fan aldrig när det kommer, oftast så är det försent när man kommer på vad man haft!
ONE LOVE!

För övrigt så har ja dragit på mig urinvägsinfektion , utav den lite grövre sorten ..
Började för en vecka sedan , vart sämre så jag inte kunde stå upp, infetionen hade spridit sej vidare i ryggen ..
Bet ihop o tog mig till jobbe, alla kallade mig pinnen , hade så ont o kunde inte böjja mig, inte nog med det så har man ju sjukt ont i magen , till råga på de , PENCILLINET gör inte saken bättre , jooooo de gör den men man mår ju kasst när man äter den , börjar bli bättre nu :) 
Så nu fick ja klaga lite till. E bra på de där me o klaga!!

Nu ska ja återgå till mitt kaffe.
Bit ihop Kela, snart så!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Låter tråkigt all hörru du. Men det är bara att kämpa vidare nu är det ju ljusare tider, sommar snart :) Puss

2009-05-13 @ 20:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0