Strålande sol!

Idag har det varit en rikigt toppen dag ! Sol o rikigt bra glid på brädan :)

Vaknade upp innan klockan ringde idag igen ...
André o Jojje hade bråttom till backen så dom drog innan mig o Pettan ..
Vi käkade frulle i lugn o rå , flummade lite som vanligt sen backade vi oss in i bilen o drog iväg till "Kläppen"
När vi kom fram till backen så hade såklart solhelvete gått o gömt sig, men efter ca 40 min återkom den o intog sin plats... hehe !!! Shitt va de är mäktigt att åka med bra musik i örona o FETT med solsken !!!! LOVE!!!!!

Åkte några åk , Pettan har grymt ont o knät så han åkte inte mycket.
Drog 4 åk sen var det dags för bira i chips i solstolarna ..rikigt skönt...
Sen åter till backen ..
skrattar ihjäl mig när Andre kommer, arg som fan ..
 
- Shitt vad jag lackar ur på alla jävla snorungar som inte kan hålla sig fast i liften , utan dom ligger kvar o krålar...

Haha , jag vet precis hur det är, men ja står fan blixt stilla för att inte trilla, men ja blir mer varm i kläderna för varje åk, idag gick det rikigt bra, lite hopp till o med, men de va bra små hopp de!!
Underbar dag i backen ! Efter det drog vi till "tältet" o skulle kolla in lite skidkläder men de finna fan inge skyssta..
mina täckbraller dog ju ba efter nån dag . måste ha nya... sen kebab på "stinas kiosk" hehe ..
BONDE !! ja tack...

Nu ska ja bränna skiva till Ramonas o min roadtrip till Gävle imorn !
Kommer bli kjempe göööööy!
Simma lungt så hörs vi !

Later....


Kommentarer
Postat av: lotta

faan vad de låter najs att åka skidor o ha de bra :D



vill oxå!

2009-03-20 @ 10:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0