Snowboard!

Japp de har varit jobb, fest o brädåkning.
Känner att de är bloggtokra för mig just nu , inget att skriva om fast jag borde det !!!

Åkte bräda ida, gick hur bra som helst.
Pettan sa att nu kan man fan säga att du kan ..
Känner mig stolt som fan iaf, tänkter tillbaka när ja o emma åkte på röven i Åre, de var ju ba lek ..
Nu tar man svarta backar och ja har fan åkt off pist, OPISTAD, Stolt.

Jobbar imorn , fan an vet knappt vad de är för dag när man e här uppe.
Känns som Onsdag men i själva verket e de Disco Fredag !!


Godis Taim!


Later...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi roligt att du åker så bra, får komma till dig en helg o åka en massa ;) puss lotta

2009-03-07 @ 00:34:12
Postat av: kicki

Jo du måste uppdadera så man har koll på dig ;) braa att ni trivs och har det skönt. saknar dig, kram

2009-03-07 @ 09:37:55
Postat av: Anonym

gött gumman öva öva snart kommer jag o då jekklar... då ska vi hoppa=)

2009-03-08 @ 20:00:53
Postat av: lilly

ooo va fina bilder snart kommer jag då blir de mer utflykter ..... de ser inte uta attt gå någon nöd på er älsklingar=) ha dety gott vi ses snart

2009-03-12 @ 22:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0