Roadtrip o massa annat gott!

Först o främst så harja skaffat mig lös naglar ikvälll..så detta inlägg komme bli katastrooooof!!

Onsdag Roadtrip till Gävle

Ramona kom runt halv åtta o hämtade mig!
Vart en snabbkaffe inne hos Susanne först innan vi började färden ....NOLL sinne för geografi!!
Vet knappt vart jag är för fan , haha o  JA de har ja fått äta upp rätt måga ggr , men det tar vi nån annan gång.. hehe
Det gick fort som fan , RAmona e en hejare på att köra ....160/h...de ni , o ja utlöste inte ett ljud av skräck på hela trippen.
Annars lder jag ju av sjuk parrranojjjjaa!!!! en annan femma det..
Vägen hade ju sina (charmtroll)
Ramona, Mora  o Pablo!!

Väl i Gävle gick allt smidigt... hämtade lite kläder o arbetskor... okej (partyskor med) :D
Sedan käkade vi på bocken med Jojjo o Pappa, trevens!! Visste att ja inte skulle hinna träffa alla jag vela träffa, eftrsom de va bara en snabb visit över dagen !! (Romina)
Traskade i lite affärer o hittade ett par nya täckbyxor....ROSA DELUXE!!! så dom vart ja super nöjd  med!!

Ramona , jadu !!! Hon sprang fan maratonb löpning in o ut i affärerna , ja vart fa svettig, olika hon :P
Ja såsar ju omkrng, kollar o helst ska ja fundera lite oxå .. Ramona plockade på sig o när ja vände mig om då stog hon redan i kassan haha!!! Där var det inge fundera utan det var mer leva eller dö !! heheh ...
Av en ren slump kom mamma gåendes inne på Cubus!!!
Stog  o kollade länge om de verkligen var mjoderskeppet!!??? ny friserad o allt... men de a hon, min mamma!!
Kul att ja fick en stund me henne med!!! träffade syskon mamma o pappa!! De gjorde vi bra Ramona!

Köpis skulle vi ndvikit för allas bästa , iallafall för Ramonas bästa!!! Nu lider hon av svår depprision (fan hur stavas de) skitsamma ni hajja!
Ni ver när man httar nått o BARA MÅSTE HA DE!! mmmm de gjorde hon , men så klart så fanns den inte i strlk....
Okej skit i de.. vi åker igenom Borlänge/Kupolen...
Lätt gjort, på 40 min så var vi i falun och tio min senare o Borlänge...
Hade de varit i mina geografiska  tankegångar så hade de varit somo köra Gävle-Oslo , haha närå .... men inte på 50 min iaf...men kört o gjort!!
"Wear it" Då föll Ramjonas haka ner till golvet, tröjjan fanns INTE, led med henne , för vet hur det känns allså!!
Men lite "Donken" på de o lite mild övertalning så gick de över, men inte va de lätt!!

Jävligt rolig dag !!!! Må ja säga...
Man lär känna vara på nytt känns det som , men med Ramona så känns de som man har kännt henne hela livet..
svårt att förlara, lätt o jordnära person som inte alls har svårt  o bjuda på sig själv!!! och de sätter ja pris på...


För övrigt så är jag grymt nöjd me mina täckisar!!


Kommentarer
Postat av: Romman

i love you anyways fast vi ej hinner träffas varje gång... Chilipills 4 ever tihiiii pussssssss

2009-03-23 @ 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0