Lördag!!

Hej !!

Ingen dag e den dagen man tror här uppe!!
Idag är det Lördag och de känns som vilken Onsdag som helslt, eftersom vi e lediga lite då o då , så blir man kocko i hjärnan !!!

Imorse steg ja upp kvart i 6, speglade mig o sen vart det tags o fara till jobbet!!!
Det gick smidigt på jobbet, vi var klara redan vid 2 typ , sen får man ju sitta o vänta på dem andra som ännu inte er klara.
Somande i bilen på väg hem , ja o peter växklade inte många ord alls..
han gick till soffan o läste o ja pillade på datan  o kollade på "Den oändliga historien" , dock somnade ja..

Nu har vi duschat o käkat Tacos, får fortfarande inte nån Lördags kännsla alllllllllls!!
Känner mig lite nere idag, känner mig ivägen hela tiden !! Inte direkt så man tar en repa på stan heller här....
Finns de ens nån ? SKulle ha åkte med Ramona igår till Mora men tog backen ist!!

Nu ska vi ses vad kvällen bjuder på , inte så mkt antar ja med tanke på att de väntas jobb imorn vid 7 igen ...
Sen två dagars ledigt, vi funderar på Trysil ??!!

Ha en bra Lördag alla, ska bli BEDRE på og skriva... på svenska med, hehe !!
Saknar er!!!
Ring mig då , nu e ja ju för fan i Sverige!!


Later....



Måste klaga lite, SHITT vad blek jag ÄR!!
Jag ,Ramona o Carro ...

Kommentarer
Postat av: romman

hellu gumman min!!

hoppas du har d bra. men hur fan ska man ringa om man ej har ditt nummer VA VA??

:D:D

messa mig ditt nummer så vi kan hålla kontakten via tel o inte dator tihii pusss pusss

2009-03-10 @ 22:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0