Doris i Sälen !

Hej Hopp gummi snopp!!
 

Lördag:
Vi kom iväg lite senare än tänk..berodde vel på att ja kom iväg lite sent ifrån Gävle.
Väl i Enköping så packade grabbarna det sista i vo drog iväg på en halv timme.
Grabbarna va slitna , ja utom jojje :) Men Andre o Peter hade vel dragit i sej en del , Andre hade dragit e sej en HEL falska kapten Morgan ......
Andre säger att han gärna kör!! Fine då slipper jag iallafall hehe .. vi hann köra ut från Peters område så ser vi  FARBROR BLÅ!!!! alla som inte har bälte på sig ännu sliter på sig dem o blir nojjg, allra mest Andre som fortf känner sig lite seg o dissy , plus flaskan han drog i sej...

- Tjena, körkortet?
- Ja visst...
- Du har du några lysen på bilen ..
- Ah visst fan , de har ja slår på dem nu , första gången jag kör bilen ..
- oh fan dom funkar oxå , du kan du blåsa här...


HELT TYST I HELA BILEN ... vi väntade på att de skulle ge utslag...

Allt var grönt..
-trevlig resa..

Hahah , alla pustade ut som fan o fattade inte hur han kunde blåsa grönt, aja vi drog iaf....
Tog ett par timmar innan vi kom fram , det gick lungt o fint , vi trodde det skulle vara mycket trafik eftersom vasaloppet gick igår. (Söndag)
Väl framm så tittade vi på våra boende o hälsade på chefen o så , typ världens härligaste 45 åring. Så jävla clean ...
Har en gård här uppe som vi bor på , vi får typ göra vad vi vill, egen bil, internet o liftkort o allt..
Lite VIP på jobbet, vi blir kallade för eliten hehe !! skysst ju, bästa ställena o städa o jaa.. Det är hur bra som helst.
Närvi kom upp hit så hälskade vi på alla iallafall, en full kille, Susannes (chefen) son, Andreas, han hade ju träffat alla åren innan utom mig, han står o kollar länge på mig, ja får en liten inre panik, vill inte att han ska boxa ne rmig som han gjorde med den andra. haha ..

- Öööö, oh du ser ut som hon i Andra Avenyn , hmm, ja Kitty !!!

Alla brister i skratt för det är ju något som jag får höra dagligen nu !!! Ganska kul , för hon e ju snygg :)
Packade in oss o snackade lite me Susanne, sen deckade vi , Fick veta att vi skulle bli skussade 05.20 på SÖndags morgonen för att slippa trakifen inför Vasaloppet!!!!
Vi hängde på kontoret nån timme innan vi fick börja jobba. Och lite VIP som det var så fick vi låna chefns dotters bil mellan stugorna som vi skulle städa, fick dom lättstädade stugorna .. vi vars så kungliga tyckte vi ... haha dagen var inte ens slut så kom det första "klaget" jag o jojje hoppade in i bilen  o drog dit med detsamma, då var den en blond liten hagga som hade hittat lite kladd på köksbordet. MMMM!!!!
Lackar ju ur, men man måste ju vara på allerten !!!! Vi jobbade nästan 10 timmar igår, drog 05.20 på morgonen o kom hem runt 20 blåste tro ja .. Lång dag , deckade efter  min i sängen ...

Idag Måndag har vi åkte våra första åk !!! JAG ER STOLT som fan över att ja tagit mig upp i backarna, och ner för den delen med.. Dom var impade, trodde jag skulle va sämre, men de gick , kroppen får lida irmogon .. ett blåmärke har jag iaf, la bil nycklarna i byxfickan i lypsylet så ramlade ja på de, ONT som fan ... träningsvärken janne kommer vel imorn .
Men de var kul som fan .. Blir mer åka imorn ..

Allt är super bra iallafall. Våran chef äger ett spa här uppe, hennes dotter Ramona är utbilda till nått, vet inte vad det är rikigt, men jag vet vart jag kommer hänga när ja inte hänger i backen ..
Hon förlänger fransarna , bygger naglar o massa sånt skojj!!! O personalpriset får man med.. Det blir göy.

Kan inte påstå att ja saknar Oslo, inte än iaf!
Nu ska ja käka, jojje kirrar spagetti o köttbullar!!!

Kraaaaaaaam


Later...

Kommentarer
Postat av: linda

låter ju inte fel de där kitty hehehehhe de e fan sant ju ..

.-....





fan postar brädan upp så åker vi sen vettu öva nu ....

=) du kommer bli grym de vet jag... pöss o kram

2009-03-02 @ 21:27:13
Postat av: Bella

Låter ju klok rent, :D Ha skoj puss

2009-03-02 @ 22:00:43
Postat av: lotta

de l[ter bra, blir avis!!

2009-03-03 @ 17:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0