rubrik

Ahhh  nu e klockan snart fyra o ja har inte åtstakomit någor, jo ett samtal till min konsulent.
Kan blir jobb redan nästa vecka men då lär ja införskaffa mig en kavaj ... åt kungliga sällskapet..?!?!!
Låter jävligt fränt.. lite för fränt för mina gröna converse o min godis keps!!
svira om kanske.

Ska kirra en gitarr till min man nu , duschelvetesskitjävla slang fan har blivit ödelagd så de kommer inge vatten ut munnstycket utan bara sprutar en massa vatten i hela badrumet!
Vart en katt dusch , lite snabb vask i svetthålorna haha !!

Later... öl ikveld igen ?


Mina älsklings doser!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilder från STURRE dagen nu i bloggen....=)

Hörde om dina planer för dig och mig den 3:e juli....Jag är helt KLART på.....=)

Kärlek till dej

2009-06-12 @ 23:09:59
Postat av: Weronika

Hoppsan...glömde att skriva i vem som kommenterat men det är ju mocccchaaaan så klart...=)

2009-06-12 @ 23:11:10
URL: http://wirriga-wirpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0