nichol n sun!

Aaaa, nu ligger man här som ett slakt hehe !
Men de var kul igår, ja skötte mig ypperligt haha! varannan vatten , sen köpte jag en öl till kicki o vatten till mig..
De kallar ju vuxen poäng :)

Var heller inte ute så länge , hade ingen nyckel o ja vela inte komma hem o väcka min min vid 4...va hemma vid strax före två iallafall!

Usch vilken skalle bank jag har!
Igår på nichol n sun vare fan mupparnas paradis. De var en brud , klädd i 80-talets alla jävla trasor hon kunde hitta.
mer eller mindre så såg hon ut som en jävla  hippie pajjas, fan så arg ja blir av att bara skriva det hehe ..
hon vevade , låg på golvet o krälade, hängde o slänga , var över allt o ingenstans.
Nichol n sun e e inte big place så när hon låg där på golvet så sa ja till na..
-Fan res på dig, du är på en klubb, du kan ju för fan inte ligga o åla dig på golvet...
Haha , lite eftertanke så vart de ganska kul , men med lite vin i kroppen så blir jag en moral hagga..

ne ska man styra upp livet o skaffa ett jobb...?!

Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0