Midsommar i Oslo!

Tjaa!

Japp gårdagen var seg, råkade ju få i mig lite alkohol dagen innan .. Kass man e!
Men tyvärr bjuder Oslo på sådant för mycket... kilona ba flööööödar!

btw , så bakade JAG kanelbullar igår hehe .. men faaaan va missnöjd jag vart..
SKulle lyssnat MER på lotta. hon sa till mig att inte snåla med fyllningen , tyckte ja hade på as mkt smör o kanel o prylar, men ikke.. bullarna vart deluxe fina.. men smakade inte nått, grabbarna åt o såg glada ut ändå !!
André tyckte de luktade så mysigt haha ! Sen ere lite VM att få tag i pärlsocker i det här u landet! så vart utan denna gång...


Visst såg dom fina ut hehe .. trots utan socker...

ah men simma lungt mina kattiga katter haha , nu ska ja till Adecco o veva loss..
wish me löööööök!


Later....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0