Godmorgon...

Säger ja då klockan är 11.20 , förmiddag eller nått sånt kallas de nog..

Förr när jag var  "arbetsledig" så hade jag lite pli på mina dagar, gick upp i rätt tid o donade o hade mig..
Vet inte vad som hänt mig, sover fram till elva nu , men va fan .. ska skärpa till mig.
Denna morgn sov jag rikigt skujmt, de är många som ska till jobbet så jag tycker de går folk in o ut hela tiden ..
De är bra, då får ja inte sova:P
Oskar kom hem en snabbis innan jobbet, så jäkla söt, han tyckte det var jobbgi luft så han frågade om han skulle öppna fönstret till mig, och de är fan nice o få frille luft på morgon , tycka att maan vill höra fågel kvitter.. HAHA!!
Men polackerna rustar något uppe i huset o lastade o kastade grejjer o containern ... *stavning* Så sova vart svårt.. but i stil like it...
Sedan innan Oskar gick så sa han ..
-Mickis jag tycker om att ha dig här, det känns skönt (nått sånt var det iaf)
Då blev ja hur glad som helst, hade svårt o somman om till o med, made my day !
Så de ska ja leva på idag :)

Kicki ringde o hade en liten kris, sagt upp sig från jobb o så , vad e inte bättre än en possitiv Doris då ..
Jag är bäst på att peppa mina vänner, däremot inte så bra o peppa mig själv!
Solen lyser tro ja , känns som en traktor har kört över mig 3 ggr så nu ska ja räta ut mig.

Miss u guys...

Later...



Brudarna på morsdag, sol o våffler :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0