Godkväll!

Kvällen har gått fort.
Jag lagade marinerad Lax med Sallad o bulgur! Inga sura miner direkt, Pettan sken upp som en sol när maten var serverad.
Efter maten chillade vi lite sen stack vi till Slottsparken o chillade o snackade om livet o framtidsplanerna!
Rikigt chill, de är lungt hemma. Lite svårt att sova bara när deä r så ljust men jag klagar inte.
Imorn ska ja försöka kliva upp tidigt o kanske ta båten över till bygdö o sola lite , lite tråkigt själv men de är rätt skönt med, packa en lite matsäck o den bra boken som Pettan tipsade om !

Jojjo ringde idag o var så glad över inbjudningskorten jag ritat. trodde faktiskt inte de skulle låta så possitivt..
Men e jojjo glad så e jag glafd, ritade nästan 40 stycken , slapp 5 :P



Så här snygg var Andre när han kom ombytt o klar för chill i Slottsparken !

Later...

Kommentarer
Postat av: linda

hehehhehehe..... ja dööörr... vilken snögging=)

2009-06-23 @ 16:11:32
Postat av: Weronika

Herre Gud vilken "läckerbit"..*skriver jag med ironi..=)*

Snart baby SMÄLLER dt med dunder och brak när festen går av stapeln. Kom hem NUUUUUUUU!

Kram & Kärlek

2009-06-25 @ 06:39:27
URL: http://wirriga-wirpan.blogspot.com
Postat av: josefina

Det var mig en lyxig måltid =)

2009-06-25 @ 06:49:42
URL: http://josefnaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0