God förmiddag !

Tjena peeps!

Har inte skrivit nu på nån dag , haft fullt upp med solen , solen skiner idag med men jag hinner inte ut till ön för ja skall på en intervjuv halv tre, passar på att städa o tvä'tta lite då !
För varje dag som går blir det bara varmare och varmare. På söndag blire över 30 ... o då ere fan varmt i en storstad, rikigt hetta bland husen.
Ibland när ja går här på gatorna i Oslo får jag lite utomlandskänsla, avgaster o matleveranser som står på gatorna osv.

Har iallafall varit ut till ön nu varje dag , rikgit skönt o ta båten ut som tar en kvart, den går typ hela tiden ..
Ligga där det inte är så mycket folk o ba slappa, ta med sej en salld o en bra bok!



 


Igår natt så sov ja skumt som fan , vaknade då o då ...
Hade ingen direkt skönhetssömn ...Ligger där o drömmer om hur jag o wirriga-wirpan är på helges o ska hämta sprit åt mamma o jojjo som sitter o väntar i bilen utan för , centrum va som när jag va liten , när man kunde ta hissenner till garaget, (kanske man kan än ) Vi skulle helt enkelt festa, minns flaskorna så väl , sån där koskenkorva flaskor haha .. låg i kaffeterian , jimmy leidström stog där o skar upp skivor på en rulltårta haha , det var så sjukt, back to the 80s.. njaa..
Kankseinte med spriten , o sen att..ähh det var sjukt iaf..
Kunde inte drömma vidare för att jag hörde nån som grät , SVIN högt, visste inte vad det komifrån ..
Sen så titatde jag ut då satt de en tjej utanför kominte in . grinade sönder sig, så jag gick upp 5 på morgonen o öppna till henne... men hon skulle inte in i min port så hon satt fortfarande ute o grät, jag fick utbrott, visste inteom ja skulle ta in henne... det vart tyst så ja trodde hon kommit in ...

Haha , på morgongen när Peter går till jobbet, säger hejdå o allt, sen kommer han tillbaka på 2 röda..
DU!! tjejjen ligger här utanför o slaggar på en kudde!!!
aja så vare med det... Oslo bjuder på lite av varje kan ja tala om ..

Iförr går gick vi  alla med ölflaskor var, kommer de fram en gubbe, - Hej tror dere på jesus?

NEEEEJ , ser det ut så , skåååål!

aja tvätten skrivker nu ..

Later...

Kommentarer
Postat av: Weronika

Sola & bada i pina colad....=). Du gör helt rätt som njuter av värmen...=). Jag håller fast vid att jag tycker att det är på tiden att du KOMMER HEM nu....=)

Kram & Kärlek

2009-06-25 @ 10:53:47
URL: http://wirriga-wirpan.blogspot.com
Postat av: Bella

Håller med wirriga-wirpan ;) Kom hem.. vi börjar om igen ... ;) haha* Känns så tråkigt att missa allt fint väder hela tiden, men som sagt har 8 veckor kvar att njuta av ;)

Låg ute en timme nu på morgonen iaf, ska väl försöka fixa matlåda och så sen skynda mig till mormor! Puss

2009-06-25 @ 11:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0