Efter en ..

Mindre lyckad tur på staden !
Först så är det deluxe vartm oh vem fan klagar på de, vet att dom hemma o Swe sitter hemma med mulet..
Anyway , de är jobbigt o gå i stan med massa tapra baggar haha ..
Fyndade ett spray , nagellack o en ny eyeliner..
Tyckte ja skulle vare skit duktig o inhandla alkoholen , tills ja upptäcker att jainte har nå legg med mig, vågade inte gå in o prova ens , så pinsamt om man inte får..
Så klart så har jag bara PETTANS körkort med mig, vilket ja inte fattar, va ska ja med det till liskom .. MÖG!
Fick knata hemåt, sitter här o dricker saft o käkar en halv trött kanelbulle!

Later
Bjussar på lite bilder från Morsdag !
 
























Aja, det där va typ deluxe jobbigt. nu har ja ont i magen av alla bullar oxå .. so looong...

Kommentarer
Postat av: Bella

Herrugud, du kunde inte hitta någon snyggare bild på mig haha alla ser den bilen på facebook." hehe puss

2009-06-19 @ 17:28:25
Postat av: Lotta

var en riktigt mysig morsdag, alla var hemma o allt :)



saknar dig Kela!

2009-06-22 @ 16:09:58
URL: http://chaarlottaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0