Doris back in O-town!

Hej!

Kunde verkligen inte hålla mig från skrivandet.
Ska försöka bli bättre nu på att uppdatera och lägga upp bilder (hur nu de ska gå till när man supit bort kameran)
Det löser sig på ett eller annat sätt.

I Fredags förra veckan kom ja till Oslo , kändes verkligen som hemma igen !
Jag o Peter fixade en fel på övervåningen där vi ska bo, så nu är alla kläder o prylar på plats.
Sängen kom i förrgår, efterlängtade jevel ! Vi hade byggt en provisoriskt säng på fyllan , den beståd utav 6 små kuddar..
Vaknade måttligt glad på den varje morgon!

Jobb letandet fortsätter , Peter har jobb denna vecka o nästa, än annan e ju för världelös för att få sig ett jobb.
Har sökt en del men de verkar som oslos/sveriges befolkning är snäppet BEDRE!
För övrigt är mitt humör öpp o ner, glad o lessen ,full nykter!

Håller nu på med jojjos inbjudningskort till hennes 25 års fest, har 16 st KVAR att görra, när allt e klart så har ja ritat 40 st. Ganska ont i ena pekfingret!

Ida fyller mamma 49 år, önskar jakunde vara där , men ack !
Hoppas du får en dunder bra dag , ska dra mig i kragen nu o kanske bli full ...


Grattis älskade mor!

Im back , Later.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0