1 år sedan snart...

Snart, dessa dagar är det snart 1 år sedan dom ringde till oss mitt i natten och sa att Chrille (lillebror) hade varit med om en olycka.. (tankarna snurrade loss ganska ordentligt)
Jojjos gamla kompis jobbar på akuten så det var hon som ringde o meddelade detta.
Jag sov den natten hos jojjo, vi hade firat chrilles studentne hela dagen o haft så kul ..
VI ringde till pappa o berättade för honom , just då hade vi ingen aning om vads som egentligen skett.
Väl där fick vi träffa läkaren men inte chrille, dem hade sövt honom o prppat i han massor av smärtstillande och sytt honom i handen !
Läkaren sa att chirlle hade haft enorm tur, ÄNLGAVAKT, just då vid tillfället så kunde han inte säga så mycket mer än att chirlle brytit ryggen !!!! Röntgen hade påvisat en del skador på ryggen o bäcken benet.
Vi var så ledsna, ja mins hur ja gick in till Chrille, tog hans hand o bara grät, grät o grät.
man visste ju inte om han kunde gå eller om han var förlamad. Rörelsen var nästan okej , minns inte rikigt vad läkaren sa just då!
Jag har nog aldrig älskat min bror så mycket som vid det tillfället, han var så liten o hela tiden speglades dagen in i sjukhusrummet, alla glada miner, stoj o ljud och värdlens lyckligaste chirlle.
studenten , resa o jobba var den planerade somaren !
Vi kunde inget göra just den natten mer att åka hem o sova , jobbig natt!
För alla er som känner Chrille så vet ni att det gick bra med honom , en skena runt ryggen i 3 månader, rullstol ,kryckor och 12 kilo lättare . En jobbig tid för oss alla men framförallt för min älskade lillebror.
Utan han är vi inte de 5 Berggren !
Vi är inte något utan varandra.



Bror kom till Oslo någon månad efter olyckan , bet ihop utan rullstol!

Lilleman så liten o söt!

Vackraste bal paret på studentbalen!


hours before... ONE FUCKING BIG LOVE!

Sentimental jag blev nu , men dessa dagar får en att tänka tillbaka. Var rädd om det ni har!

Later...

Kommentarer
Postat av: Kusin-Cina

Åh så fina kort. Ni är lika fina allihopa. Ni var/är dunder söta alla 5=)

2009-06-12 @ 17:14:50
Postat av: romman

såå söööta ..:D:D:D

2009-06-14 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0