Yvonne Doris Michaela Berggren Torsdotter...

Ah det ær tamefan ja de, o ingen annan .. hahah !

Godmorgon btw!
Varit på jobbet en timme nu o haft det jævligt kørigt ( suttit vid PC:n o druckit en kaffe) Helt slut nu ...
Snart kommer posten , då blir det jobb nån timme, sen ska ja inte resepsjonen, SCARY!!!
Men ja ska tro på mig sjælv, dom fattar vel att ja ba e sommarvikk! Mohaha..
Ber dom ringa sen , ska sæga det till alla hahaha ... Doris style!

Helgen ser rolig ut men ingen sol!
Ja o pettan har FF... Allt kan hænda, skulle inte førvåna mig om vi sitter hemma dricker, o tar på oss pimp outfitten ..
ja døøøør av tanken !!
Ja o Pettan e verkligen the shitt, allt kan hænda.. synd att vi supit bort kameran ...
En del peeps fattas hær , palla er hit.. hørs senare...
Fan vilken fotsvett ja har.. de ær alla varma maskiner somo gør de .. haha
før mkt kaffe nu kanske..


mmm...


aja ...

Later....



Vi æger sjuuuuukt!

Kommentarer
Postat av: Wera

Ni är så sjuuuukt snygga...=)...Å så sjuuukt skeva på ett KANON sätt....me like..Fotsvett? du är inte ensamen. Här hemma är dt storm idag kan jag lova...P&K and lots of love

2009-07-09 @ 10:21:37
URL: http://wirriga-wirpan.blogspot.com
Postat av: Sara

Hey babe! Ja för tusan, dra på er outfitten bara ;)Jag fick för övrigt en komplimang när jag var och klippte mig häromdan att jag hade så fint slingat hår! Kul va? :)Hoppas det är bra med dig och Pettan, hae gärna träffat er mer när ni var hemma. Jag ska boka biljett till New York idag, coolt va?! Drar den 17 september. Ha det så bra lillsnuttan! Puss! och hälsa din man

2009-07-09 @ 16:35:07
Postat av: Anonym

du o pettan passar så jävla bra ihop syrran! va rädd om varandra, älskar dig puss Lotta

2009-07-09 @ 19:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0