Vecka tre..

snart slut och då ær det bara en vecka kva på detta jobb , JAG VILL INTE SLUTA....
Detta passar mig så ypperligt!
Dela lite post sen ba sitta svar apå lite mejl, tuben , facebook o massa annt trams :)
Lazy az mottafukka!

Jag e skit less på mitt liv just ida...
Mycket tankar o lite problem med mig sjælv... men allra mest VÆDRET!!
trots att ja sitter inne o jobbar så vill ja ændå kænna av sommaren .. seriøst de ær fan høst.. Och just nu ær det inga andra som klaga annat æn på vædret!
De suger, skærpning!

Igår lagade ja mat ja aldrig gjort førr men kan ju inte direkt påstå att de var svårt hehe ..
slabba lite sen in i ugen , mer eller mindre..
Men ja fick æta sjælv hehe , pettan jobbade øvertill 8 , o ja ær ju en hæst o alltid svin hungri ..
 så maten o ett glas vin o youtube fick bli mitt middags sællskap!! Døg bra !


Faktiskt grymt enkelt och gott, frysta wokgrønsaker, slæng på lax fileerna och sen blandar du feta ost o cremefrech o slabbar på de o krydda lite, CHOFF in i ugnen 20 min !
SPIS!! man kan gøra bulgur till oxå se det blir lite matigare!! och kocken Doris i here to stay!! hahah

Nyttigt o bra !! feta osten o cremefrechen kanske inte e i det nyttigaste laget men va fan ska jaleva på æpplen eller..

Tænkte visa lite bilder på mitt kontor.. haha MITT!! en vecka till .. stort o rymligt...



Detta e mitt skrivbord med datan o telefonen , hær tillbringar ja min størsta tiod av arbetsdagen ...


Alla dom dær facken ær alla vinmonopil o Norge...240 stycken tro ja att deær..
Var jobbigt nær alla skulle ha lønen ... så anvændes alla 240 fack! o ja dog.. (sen återuppstod jag ) ??

Mina nya skor som kom i ett paket iførrgår, passa HUR BRA SOM HELST till min persiko klænning...
Jag gillar dom iallafall, viktigaste det ju!




Later...



Kommentarer
Postat av: maddo

MUUUUUUUUUUUUUUMS ;D

2009-07-23 @ 10:16:23
URL: http://maddonielsen.blogg.se/
Postat av: Bella

Såg ut som en toppen middag ju :) Förstår att det är tråkigt att jobbet snart är slut..

ass snygga skor, vart köpte du dom? Puss

2009-07-23 @ 12:04:44
Postat av: Anonym

maten ser super god ut :)

o skorna skit snygga :D / Lotta

2009-07-23 @ 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0