Två timmar kvar till Fredag !

Hej kära läsare!

Kvällen har bestått av lugn !
Jag gick för mig o laga pizza till mig o pettan , SWAAIINA gott vart de..
(köpte pizza botten, orka kavla då) gjorde en tomatsås på pure och salsa såååås, (mumma)
röd lög, feta ost, vanlig ost, salami o oliiiiver!
Den k***a mig i munnen .. tro det eller ej men den var dunder deluxe god! tio min ba.. aja ....mohaha

E ensammen hemma, donar o har mig noppar o färgar o fixar ah ni hajjar!
Pettan e o dricker pils me jobbet, sen kommer jojje hit o Oskar e hos Thea, hela våran 7 rummare för mig själv:P
Gött.



Snygg man e osminkad  o me KÅÅÅÅL svarta eyebryn ...


BTW! Så fyller världen världens bästa Mormor 65 år på MÅNDAG !!!
hittade en gammal bild, asså den bild kan inte förklara hur jävla ball hon eeee! man måste uppleva henne.
Älsar dig Mormor.



tror inte jag e pajj o hovodet, jag har roterat bilderna men det virker ikke o snart skär ja fingrana av meg för ja skriver på noooooooorsk!
gonatt?


Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0