Turkiet!

Fan , vet inte rikigt nær det var men jag o Ems var till turkiet før några år sedan ..
 på den tiden man vægde 47 kil, åt hund i turkiet o avløste varandra på do .... hahah !!
Fan vad vi kan garva åt de idag Emma, kommer aldrig glømma din line!!

pic....47 kiiiiiiloooooo dær lær man ju aldrig ligga igen antar ja ..
Och man såg ut som ett rikigt babyface, kan inte påstå att jag førændrats så mkt under tiden , men de har fasen du Ems..



hær hadde man 39 graders feber....

dom dær shortsen får ja nog inte på mig ida haha

Hade boooring nær ems var på do ...

Glada snorungar :P



en resa man sent glømmer...

30 min igen på jobben ....

Kommentarer
Postat av: Lotta

tänk vad mycket resor du egentligen gjort syrran!! du lever verkligen livet du :D puss Lotta

2009-07-09 @ 19:41:18
Postat av: elenor

jaaaaaaa tack för alla råd dr:)

mår bätter idag hehe

fin du är gumman:)



kram/patient ellen hahah

2009-07-09 @ 21:52:54
URL: http://elenoral.blogg.se/
Postat av: ems!

mickiz..... fy fan du skapar löpsedlar!!!!!!!

Ta bort tjockis ems genast!!!!

hemska bilder!

O sen är frågan min: - HUR HAR JAG förändrats??

hoppas till de bättre....fan annars.... haha

men de där med vikten....fy fan....

puss one love to you!

Märta o Olga alltid bästa <3

2009-07-10 @ 00:41:16
Postat av: doris

Emma, nær ska du sluta skøæmmas på de dær viset, nu e bilderna dær o dom førblir! dom bjuder vi på , ja bjuder på mitt liv!!

tjenomoss

2009-07-10 @ 08:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0