Torsdag!

Godmorgon !

Idag var det minst sagt svårt o kliva upp, bara før man har rummet i kællaren ..
Men væluppe och ute på væg till jobbet fick ja en lite "disco Fredag " kænsla men de ær ju inte førns imorgon..
Ja vill fan inte sluta på mitt jobb allså .. hehe ! ja e ju lazy o detta e ju ett lazy jobb!

Så kul , før varje dag jakommer så har ja ju klæder på mgi hahahahh ah læt hel fel ..
 næ men de ær en kvinna , jætte vacker sådan som alltid sæger att ja ær så fin o har så fina klæder..
så kom hon in nu till mig på morgonen o sa..
- du jag fick det aldrig sagt igår men du var så fin i dina svarta short o den svarta væsten ...
Hehe sååå gullig, kommer in bara før o sæga de!!
love it.!!

Snart komme posten .. sen chiiiiiiiiiiillllllllllllllla! de man e grymt bra på.

Tycker min hømie ska komma tillbaka till OSLO NUUU!! Emma bæckstrand! palla dj hiiiiit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0