Snart gør jag helg!

Har ju inte skett så dær førbannat mycket idag ..
Satt i resepsjonen igen (norsk stavning) gick faktiskt bra, fick be en person att ringa om ett kvarter (en kvart)
fatta inte ett jota om ba baggen joddla om !
Jag ær grym ialalfall , visst då ..

Ska gå en runda nu tænkte ja , sista ronden før veckan .
Faktiskt rætt førvånad øver hur bra det gått denna vekca trots min dåliga upplærning!
Lær mig snabbt och de ær ju en bra egenskap!

Har suttit så mkt vid datorn att ja fått ont i underarmana , dom man vilar vid skrivbordskanten , ta med kudde på Måndag kankse.. :P

Hinner nog skriva en gågn till om något mer tråkigt innan jag beger mig till posten p pyntar rækning ...sen till salongen!


ja , mora mi o søsta mi ..

Kommentarer
Postat av: wera

Å ett tuggummi luder i bakgrunden...he he he.

Miss U Doris...KOM HEM NUUUUUUUU!!!

2009-07-10 @ 14:46:40
URL: http://wirriga-wirpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0