Lunch, donken!

Har en liten flipp!
Mcdonalds aka Donken!

Fan ja har mitt jobb mitt i centrala Oslo, en minut från Karl Johan ...
Donken ligger alldeles nedanfør...hade ingen matpakke idag så det fick bli 2 chees.
Tycker att dom borde ha lite uppbunkrat nær klockan susar runt lunch..?!
Det rusar in 15 pers då ja redan står inne, alla står o væntar o suckar o hærja..
jag fick mina 2 chees efter 25 min ..
ja borde fan gått men de ær dyrbara pengar :)


Emma , du som har jobbat o kan de dær, hur lång tid får de ta egentligen ..

nooooog....

Kommentarer
Postat av: wera

Va? 25 min för 2 chees...Du ät dom och njut Tid är pengar lixom...Eller BTW - Du lever väl för dagen lixom jag?..blinK

2009-07-09 @ 11:56:39
URL: http://wirriga-wirpan.blogspot.com
Postat av: Hon som kan allt de där...;)

Babe!

De är för roligt att läsa dina inlägg!

Du har sådanna världsproblem jue...

Du kan väl googla hur lång tid de får ta.

De ska ta 3 minuter o max 5 minuter...antar att de var nå pajaser i kök o kassa som inte förmedla till varandra på rätt sätt, så de glömde säkert bort dig. El nå. Var ju ex antal år sen man kasska runt o slava på gyllene bågarna...o let me tell you NO MORE!

one love to U Doris

2009-07-09 @ 11:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0