Kaffe skak!

YO!

ah ny dag o nya tag.. igår var inte en rikigt bra dag , vet inte varfør men ja hade gråten i halsen hela dagen.
Sen brast jag..
Lade mig hyffsat tidigt men var sjukt trøtt imorse, har ju rummet nede i kællaren så man sover ju som en stock ..

Væl på jobbet imore hade ja vela ha lite mindre post, det var mindre men forfarande svårt..
Fick lite hjælp men gick rundan sjælv. Rikgit stolt e ja, hehe
men vart mkt spring eftersom aviserna va førsingetet så alla frågade efter aviserna oh loooord!
Men nu e jag klar snart, sista rundan vid kvart på två sedan invæntar ja att kl ska bli 16.00... heeeeem !

Måste verkligen stæda rumet ida, ser kanppt golvet.
Højde væremn i rummet igår så nu er de inte lika fuktigt.. skit jobbigt o siva i fuktiga sængklæder.
jaja.. inte mkt kul i detta inlægg.. inge kul heller førja har inga bilder att bjuda på .. eftersom de ær jobb datorn .

kos og klem ..

Later..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman då! Du kanske saknar oss lr så är dt bara så att du känner dig lite låg. Å dt är inte konstigt dt gör vi alla mellan varven. Jag sakna iaf dig och Pimpen...he he. Hoppas att ni kommer hem snart annars får ajg komma till er.

Puss Å Kram Å Massa KÄRLEK

2009-07-07 @ 22:12:58
URL: http://wirriga-wirpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0