ja, min dag då !

Yo !

Har inte skrivit så himla mkt i helgen , rættare sagt, INGET! haha ...
Har varit seg o umgåtts me min man !
Fredag vart det vin o tanken var utgång, men IKKE!
jag dog av som om nån slog mej i bakskallen , lika så Pettan ..Stackars Kicki som var peppad tog svansen mellan benen o åkte hem ! ( bra tyckte jag) før hon hade sin 6 alko dag :)

Lørdag var vi en tur på stan , Pettan handlade lite vælbehøvde jenas o trøjjor :D Oh PIKKIZ fick æntligen en NY keps i LILA!! gissa om ja e snygg i den mohaha !
Dagen gick o mørkret fall ( gør ju typ aldrig det nu) Vi drack o stack ivæg på en førpærla.. shitt vilken løkig lægenhet dom hade, ja tycker våran ær det men OMG! den va skabbig... flummig...
Jag o pettan vela på "RÅ" men det var stængt, en halv øl på Devilles sen drog vi hem o decka..
Ingen som varit hemma så de har inte varit sån jævla toppen helg direkt.

Fan I lørdgas morse, ASSÅ 08.20 då børjar polackerna o BORRA med en slagborr i betongen !
Gissa vem som flippade då ...
Herr PETER TU-BORG STENBERG!!!
tar på sig morgonrocken o går ut o vrålar åt dom puckona, ingen kunde så klart norsk/svenska så han ylade lite på engelska ... de ænda man hørde då va massa polack ord.. som inte gick o tyda. vilket fall så vart dom tysta , LITE iallafall..
Råga på detta så målar dom golvet utanfør våran andra ytterdørr, den som går in till mitt o Pettans sovrum.
GICK DET ATT SOVA DÆR DÅ ? neeeeeeeeee...
Har inte sovit dær på två nætter nu før de stinker så inåthelvete! Tænkte på skallen o hælsa ja .. Hoppas på att kunna sova dær inatt!


Har slitit som fan nu sedan 9 imorse, 6 timmar i stræck .. hehe ..
lønningen ida, så ja skulle ut med alla lønepapper till 240 butikker....HARD!
aja ska surfa nu .. på nætet... juøøøøøø!!!



Later....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0