drømmer mig bort..

Emma førfan bæckstrand! kom hit nu ... øl o allt væntar ju :P


Hade en mysig morgon me mig sjælv ida..
kunde inte soman om nær Pettan drog, gick upp la mig med datan o filten o glodde på tv o pilla på datan ...
sen gjorde ja grøt o Te! Skønt nær man inte kliver upp allt før sent o hinner med lite vardags kvalite!

Gjorde mig iordning... vart leopard idag! gillar fan de.. ær de lite back in the days eller...
knæppte en tøntig bild på dagens men de syns inte så vældigt braaaaa!
så idag e ja nørdig o lægger upp en sån bild...

Får inte rikgit till de dær me dagens ja haah ....



Igår låg ja o Pettan o soffan heeeeela dagen ! de ænda vi gick ut før o gøra var o handla lite snacks!
vi såg på 5 filmer tro ja ... as mysigt o bara vara.
Vi kollade lite flyg o lite stællen vi skall på , Jag længtar så ja døøøøøør!
fillipinerna, laos , kambodja Thai o Gili øarna o Aussie! En hel del som ska hinnas med..
men de kommer vi hinna på 4-5 mpnader som vi skall vara borta.
5 månader kvar ba sen draaaaar vi , so l ong!

Idag e verkligen ingen solskens dag allså..
då får man sitta på google o drømma sig bort bland bilderna..
Stirrar ut genom mitt fønster.. de ær fan GRÅTT O MØRKT, e de vinter eller e de kvæll!
Ser framemot ljusare tider men nu blire ba mørkare o mørkare!
ska sluta klaga.


Te dags nu ! jobbet e klart o ja ska vænta till två nær næsta lilla runda ska gøras!



Later...

Kommentarer
Postat av: Stina Holmlund

fan då mickiz, har blivit beroene av bloggen som du tipsade om:-)

man får ju massa insperation:-)

Allt bra?



kram!

2009-07-20 @ 13:30:47
URL: http://stinaholmlund.blogg.se/
Postat av: Stina

Jodå det är bara bra, sitter på jobbet och bara väntar på att få åka hem:-). Du har inga planer på att komma och hälsa på i sthlm :-)?

2009-07-20 @ 17:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0