Doris & Tu-Borg 1 år!



Hej!
Fan va detta kænns som en bra dag, vaknade vid 7, slog på låten "Happy face" ....Och vet ni vad, återigen ær det "Disco Fredag" och inte vilken som helst heller!
Idag 17 Juli så ere Doris o tu-borg som firar ett år, kænns længe men ændå inte, vi har gjort mkt på detta år, haft så sjukt kul , vi skrattar o mongar oss hela tiden !
Minns denna dagen som igår nær allt var lite upp o ner innfør Pettans resa till asien i 3 månader, but we make it.
han kom ju hem efter 2 bara :) ingen vart vel gladare æn mig!
Inget kan skilljas oss åt , INGEN!  Bæsta vænner før livet.
Æslakr nær folk sæger att vi passar som handen i hansken !
skrattar flummar runt snakkar skit o bara skrattar åt værlden .
Ikvæll ska vi kæka alligator på "new orlines", tror de kan va gott, kul o æta nått skumt, vi ær ju skumma typer btw!

True love never ends!
Mer år kommer de bli , vi har hela framtiden planerad.
4 år på Hawaii så pettan kan gøra sin utbildning o pikkis e lyxhustru! den ni ..

Nu e ja klar me førsta ronden post, nu blir Latte o en søt bulle som ja fick av pettan !



Jag ælskar dig Peter av hela mitt stora Doris hjærta!

Kommentarer
Postat av: ems

Gumman så glad för er skull!

Ni är ju bäst ni=)

Jag käkade krokodil i australien förut...de e ganska gott ganska okej de vettu ;)

blandning mellan kycling o fisk.... hehe

puss o kram o ha en toppen helg =)

2009-07-17 @ 13:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0