Disco Fredag!

godmoooooorning!

Ja ni som kænner mig vet att ær der Fredag så ær det "disco Fredag" och de har ja verkligen inte kunna sagt pålænge kænns det som...
Nær man arbetat en heeeeel vecka och de ær Fredag , då kænner man liskom av den dær "disco Fredag" kænslan!
Tro mig ni kommer få in den feelingen !

Imorse førsov sig Peter, men de gjorde inget før mig før då fick ja frukostsællskap, sen susade han førbi som en fredagsvind.. ( jaaaa jag ær glad før de ær Fredag) dock ingen solig Fredag..
De ær inte lika jobbigt att jobba nær de ær kasst væder..

Okej , ja har inte så lång tid till jobbet.. max 5 min ...
men de hinner passer en jævla massa bussar iallafall... skit hemskt just nu ..
på varenda buss står det , VOLDTATT? med FETT stora bokstæver.. osså nå nummer o så som man kan vænda sig till .. Tycker de ær lite så ... men man ska ju inte gømma det.!!

Snart kommer posten o då får ja jobba litt, trivs med jobbet men ær inte så utsliten som man kanske borde vare på en Fredag hahah .. men imron ska ja FAN SOOOOOVA!!!


Ja Lotta, jag lever før dagen , men ska resa, flumma o ha førbannat jævla roligt, leva dagen som om den vore den sista!


Rekord mkt læsare igår..... tackaaaarr! all den drit ja øser ur mig.
kaffe nu ?
ja tack .. !

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa jag vill oxå bli så tror jag.. men problemet är att de drar en broms i mig för jag är så kass i engelska o jag vågar liksom inte resa då... :(



faaan!!

haha puss Lotta

2009-07-10 @ 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0