Asså skjut miiiig...

Før ett tag sedan innnan jojjo fyllde 25 så bestællde jag en korsett ifrån Honkong...
jag vart skraj att den inte skulle komma fram i tid så jag mejlade personen i fråga, (PÅ FYLLAN)haha ..
btw så hade ja TYDLIGEN skickat ivæg ett mejl..Pettan o jag GARVADE sønder oss.. hahahh
osså kollade ja ida va fan ja hade skrivit... CHECK THIS OUT!!! min engelska var sååå braa.. haha



Hey!
 
I wondering , where is my packet?
I was paying that for long time ago!
I need it tomorrow at the party!


De heter ju fan inte packet! hahahahha....jag æger på engelska iaf!! allt annat i texten e ju helt fel med!!

Kommentarer
Postat av: Stina Holmlund

men duuu gumman, kom till sthlm o fixa mina bryn då;-)

2009-07-24 @ 11:17:40
URL: http://stinaholmlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah, mickis då :) vet att du är bättre en så där! puss Lotta

2009-07-24 @ 11:47:00
Postat av: maddo

HAHAHAHAH! fyfan vad kul :P



ja som du säger, det löser sig nog alltid till slut..



så hur är norge nu? håller det fortf i sog med jobb och grejer? hört ngt? puss

2009-08-03 @ 01:29:50
URL: http://maddonielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0