Totalt handlingsförlamand?!

Igår skulle jag försöka gå o lägga mig i tid, gick sådär...
När ja äntligen hade somnat runt tre tiden , slåt jag öpp mina bajsbruna ögon bara sådär..
O det slog mig då som ett baseboll trä i skallen att jag  inte flyttat på bilen till andra sidan gatan haha..
Så det bara att gå o upp o klä på sig o ut i kylen ....
TROR NI ATT MIN BIL STARTADE ??? (Nej)
Så den fick stå på den sidan , super nojji för att jag skulle få böter, vet inte rikigt hur kinkiga dom är med sånt!
Klarade mig iaf.!

Klev upp.. hmm, ja okej kl 13.00 To baaaad.
Tanken är ju att plcoka ihop prylar organisera och fixa o dona, hehe men ja e ju sjukt dålig på att ens börja.
Nu har jag iaf lappat ihop mina favvo jeans, buhuuu vilket jävla VM det var. But done!
Det återstår bara att försöka packa ihop alla prylar nu , ja menar ja har inte bara EN jävla grej , de är pinaler ÖVERALLT!
Nä, nu ska jag faktiskt ta tag i mitt hem o fixa, så jag blir trött o kan sova tidigt, för imorn ere dags o leka me Romina, min tjockis :)

Hör senare.!
Kanske får en del gjort om ja stänger av datan ? haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0