Torsdag 15 Jan.

Hello !
Fick lite skäll för att jag var så dålig på att skriva nu , kul att nån läser de skit man skriver iallafall.!

Imorn har jag varit i Oslo i en vecka, känns både bra o dåligt. Hade de inte varit för Peter så hade jag nog skeppat Oslo for long time ago! Har inte skett så mkt i min vardag, varit en fylla, den var kul o så .. :P
Sökt lite jobb kikat på lite lägenheter.

Just nu sitter jag på ett Cafe som ligger nära där jag förtillfälligt slaggar o hänger lite...
Ett hus ifrån där ja bodde med Alex, stället heter Ruinen , ja vad kan man säga om det.??
En lite kvarters pub/cafe, lite små alkisar ramlar in under dagen , sånna low life peeps liskom.. Härliga dom med.
Just nu sitter de en OLD gubbe framför mig , dricker en öl o se på Skidåkningen , har inte brytt mig om o kolla vad det är, ser bara snö o folk i trikåer! Nog om det.

Jobbfronten i Norge är inte den samma som det var förr, så funderar ni på att dra till Norge o jobba, ta inte Oslo som första prio då , till o med Norrbaggarna säger att de är "tuffa tider" nu , så jaaa, hur ska detta sluta.
Idag har ja faktiskt sökt jobb på securitas, kul att prova på andra slags jobb, detta är ju ett jobb där man verkligen behövs tror ja , eller man får verkligen "jobba". Kanske är ute o skenar lite väl mycket men det återstår att se hur fasen det blir..
Vore kul iaf, jag vill helst jobba "mobilt" , då åker ja runt i bil på nätterna, rycker ut på larm o sånt..
Nu kankse ni sitter o tänker "jaha vad ska den lilla Mickiz kunna göra" Men ja måste fan sluta tvivla på mig själv o faktiskt söka detta jobb, TROTS att jag inte känner at jag kommer få det, Nu är det gjort och det återstår att se!

Peters sambo Oskar/mange har in förskaffat Wiis golf spel .. ja fattar inte hur man kan fastna så mycket för något.
Tvn står i Andres "sovrum" så nu har till o med oskar o andre bytt för Oskar går aldrig o lägger sej , han spelar nästan hela nätterna, igår närja kom dit, då hade till o med karln en sån där "golfhandske" ? wtf?
Får han inte ont i armen så fattar ja inte vad som e fel ! Jag fick mej ett REJÄLT gott skratt när dom väl satte igång...
Dom kör Happy Gillmore style, så ni kan ju tänka er hur dom kutar fram mot tvn , o vevar iväg en boll!



Dagarna går o livet rullar på , riktiga livssvackor finns med i bilden , men de gäller att tänka poss...
Försöker få dagarna att rulla på o känna att jag gör nått.
Nej nu ska ja simma vidare här på nätet innan de kanske sker nå förbannat roligt.. heheh!!

Kos og Klem !


Kommentarer
Postat av: Bella

Praktiken är helt underbar nu :D Har tagit ut en kateter, och lagt om operations sår och hur mycket som hälst. Snart blir det att ta blodprover, väntar bara på att man ska få en pasient med bra blodkärl. För min avdelning, är det mest om förkalkade blodkärln osv..112K kururg,, (stavnig?) hehe så det är svårt att sticka patineterna som har varit/ eller är rökare förstår du:O



Annar är allt bra, saknar dig iaf.

Puss o kram Bella

Lycka till med lägenhet och jobb ;)

2009-01-15 @ 19:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0