Söndag 4 Januari 2009

Jaaa, då var jul o nyår äntligen överstökat.
Sitter här ensam i min lägenhet o dricker kaffe o äter nybakt bröd som jag fick av min mamma.
Underbart , men det fattas en person, min man ..
Han har varit här i en vecka ungefär, hur mysigt som helst men nu är han tillbaka i Oslo.

Jul o nyår har varit toppen, bara me familj o vänner som det skall vara.
Jag tackar som fan för att ja slapp Oslo detta nyår, för det sög verkligen pung där förra nyår.
Detta nyår tillbringades hemma, men min släkt familj vänner o min man .. mat spel o massa tok o en del alkohol...
Tror det skall vara så men visst e man sugen på ett helt nyktert nyårsfirande. Tror ni att man har det lika roligt utan alkoholen ? är vi rädda för nått? Ska fundera på det där tills det drar ihop sig till 2010, fan så konstigt det känns o skriva dom där siffrona, minns när man skrev 1993 hehe! helt rannnndom .. neee. !!

Vi tyckte iaf att vi var det vinnande laget!!

Efter tolvslaget när alla va pussade o grattade eller vad man säger, fick ja leta på min man ..
Han var.. jaaa han var ute o lekte me min tolvårige kusin , Adde. Haha dom var ute säkert en timme o smällde smällare o hadde sig, skulle tända eld på grannens brevlåda o grejjer, hehe barnet kommer alltid finnas kvar i alla, visst då Peter?
             

Skönt att allt är över nu ...
Nu ska ja bara se till att ta tag i mitt liv o göra detta år till ett bra, förra året va inte så pjåkit de heller..
men nu känns det som en nystart.

Hoppas ni alla hadde det super. Ta hand om er, nu ska ja dricka upp mitt kaffe o dona till mig så ja kan visa mig bland folk. Sakar min man med.... buhuuuu!!
Puss o kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0