Hemkär, ja tack !

Godkväll mitt kära sällskap!
Har överlevt min pallt koma nu , maten har börjat smällt, gott som Faaan vart det iaf!

Hemkär? Ja det är nog bara förnamnet kan ja tala om för er....tror jag iaf. Trots att jag är borta den mesta tiden.
Det var faktiskt Peter som sa att jag var en hemkär jävel.. är det nå fel ? Jag tycker nog inte de.
Nu när det börjar dra ihop sej för tillbaka resan till Oslo igen känns de så där tungt som de alltid gör att åka tid..
Neee, nu ljög ja, nu har jag ju min man där, så de är ju hur bra som helst, Hade inte han funnits där så hade ja nog skeppat Oslo för lääääänge sedan !
Jag vet inte alls hur länge jag bott här på Brynäs nu ?! För länge för att flytta tycker ja :p
Innan jul hade ja sjuuuuka hemlängtan , när alla julsaker kom upp i staden , folk handlade julisar o köpte glögg.
Fick ett sms då av min Moster (Fia) att allt var pyntat o klart, bara att komma hem.. UNDERBART!!
Mamma, mormor o min moster är ena jävlar på att julpynta, jag har inte ärvt nått av det, en julstjärna tyckte jag att jag behövde sätta upp! Den tas ner i aahh , skit i de nu ! Måste passa på o mysa nu rejält sista dagarna i lägenheten ..
usch börjar gråta nästan .. ahh fy ja e HEMKÄR!!

Idag har alla undrat om man ska sitta uppe o kika på hockeyn , vilken jävla hockey ?
Jo små svennar på ..hmmm Canada.. neeee ja skulle nog låta det vara osagt men ja gissar på det..
Svaret på den frågan är iaf NEJ!
Om exakt 30 minuter börjar Jul rean på en massa RESOR, det ska jag däremot sitta uppa o spana in !
Sen sy Jeans o sen decka!
Vi hörs o ses imorn , ska faktiskt bli skönt o dra tillbaka till Oslo ..
Men ack vad skönt de är o ligga i soffan nere hos min moster.. eller vakna tilll jockes förstärkare (not)

One love!


 Kapten Morgan o sol, bättre än så blir det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0