Good mooorning !

Trots att jag gick upp 8 igår , gick det inge vidare att komma i sänga tidigt, vid 1 låg jag i sängen ..
Tog väl en studn innan jag sommande, skulle upp 9 idag , jaaaaada!
Fan vilken dålig karaktär jag haaar, klev upp 10.20 typ !
Aja, de får bli , jag ska bli bättre på de där när jakommer tillbaka till Oslo .

Åker tillbaka till Oslo imorn tidigt, redan 04.21 går tåget, ingen höjdare direkt. men jag kommer riktigt bra tid till Oslo ...
Hinner fixa lite saker när jag kommer! Längtar som fan efter min man :)

Idag blire inte mkt att se fram emot kanske, ska leka lite med mammsen , det blir kul !
Ska till siba o hämta mina framkallade kort från Pettan o mickis resan till Gran canaria...
Jag är fan trött på att bara ha kort o datan , erkänn?! det är faktiskt roligare med kort som man kan ha i album o så ..
Älskar att göra egna album , det börjar bli ett par stycken , kanske blir min sysselsättning imorn på tåget! Hehe..
Ska bara packa det sista nu o sen Göra min respektabel så jag kan visa mig ute!

Btw, Pablo , jojjos karl , har nog ALDRIG i hela mitt liv sett nån sluka en chokladpudding så snabbt som honom..
30 sekunder och två andetag typ !  För mig tog det lätt en kvart, så himla "tung" dessert!
Men den tackar vi för Pablito :P


Ursäkta, är det någon som vet vems hund detta eeee?
Denna bild finns i min mobil, jag har INGEN ANING om vart den kommer ifrån eller vems de är ?

Kommentarer
Postat av: Bella

fan pablo längtade efter chokladpuddingen så fick han så lite, och åt den på två sek. Och vi åt skit länge haha :P

Vem hund undrar man ju..

2009-01-08 @ 16:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0