God kväll!

Har precis komit hem ifrån min mamma o hennes man .
SKönt o komma dit, men man åker därifrån som en Bulle, hehe PROPPMÄTT.
middag o dessert vart det, ljuvligt.

Inom en snar framtid skall ja flytta ur min lilla koja här i Gävle..
Kommer sakna den som fan , så mysig o så  liten .. Toan har används av många hehe...
Alla har skrivit lite av varje på den ... så roligt att läsa det... de är lite tråkigt att det komer försvinna me tiden .

        Liten o små äcklig, men de är inte den ända i huset , bli inte skrämda. hehe

De hänger en bild där me på mig o Emma, även en på mig o Jojjo på studenten ..

 
Hur kul som helst. en varm sommardag på dagis.. :)


nu sitter ja hemma o grubblar i mina nyinköpta mys tofflar, passar min tokrosa badrock Perffa!!!
Får se om de blir nå rader innan jag deckar, kraaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: BElla

haha sexiga tofflor..(dem var jag med och handla)

Så jävla sunkig toa hehe .. men kul med minnen när alla skrivit på vägarna.

2009-01-05 @ 21:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0