En ensam kväll!

Men i discots tecken ! Haha...

Ni får tycka att det är lite alkovarning, men det skiter jag i ..
Har druckit en liten juice grogg, klippt mitt hår??!! får se imorn hur det vart, okrar inte kolla nu ....
Osså lite nostalgi på det, Pumpar Hanson så hela brynäs hör!
Den får än att tänka tillbaka på så mycket minnen , jag tröttnar aldrig på den ...
Varje gång jag sätter på den tänker jag på tre personen hehe ..
Anna wesström , CHristoffer (shit minns inte hans efternamn men de va anna pojkvän i 4 typ) osso Mirron enman som var min kille.. hahahahah!!!
Alla typ klasdicon vi hade så spelade dom I will come to you med Hanson , det var typ det ultimata på hela kvällen ...
Ja minns hur det var, vi breväxlade me chriffa som han så häftigt kallades och mirron .. vi hade typ brevrullar..
som vi gav varandra varje dag , shitt vad man satt o skrev brev på kvällarna asså .. till mirron och till anna !!
Asså , nostalgin Janne har ja nu .. Jag har till o med breven kvar i en låda i sovrumet!
Man vart tillsammsn samtidigt som polaren vart tillsammsn me nån , om jag inte minns fel så gjorde Anna slut me Chriffa och då va ju jag tvungen o göra det samtidigt !!
När det var dags för julisar, jag mins så väl vad jag fick , en kajal penna (svart) osså tror ja det var gummisnoddar.
Jag o anna hade köpt "axe" ahahah , vi gav varandra julisarna, jag o anna gick ut på skolgården o öppnade o grabbarna innne, jag tror tillo med vi sa tack i dom där jävla brevrullarna..... haha

Hahah , neee, nu blire dansa i vardagsrummet o tänka tillbaka... Back till hanson .
Minns oxå att jag var kär i "Taylor" när ja va lliten .. !! Skivan fick jag av mamma en jul ! den ägde då och det gär den än idag.
Fan vilka tider Anna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0