du, Äre kallt?!

Ja, tror nog inte att jag är den ända som fryser i nuläget?!
Usch de är ju fruktansvärt hehe, SItter i kläderna o badrocken o tofflerna o fryser ihjäl ändå!

Vaknade i tid idg. Mamma ringde halv 9 så de var bara att palla sig upp. Hoppas jag blir trött ikväll så ja kommer isäng i tid, somnade inte förrens 3 inatt tror jag , ställt om helt o hållet, super drygt, Var en tid då ja alltid vaknade runt 10 , vilken dag som helt då ja inte jobbade, fanns ju ba en som tyckte de var jobbigt hehe , pettan :D

Jaja , nu ska ja dona lite, min lisa ja skrev idag är inte slut på långa vägar.
Hörs ikväll!


ska man ut idag ? ne...

Kommentarer
Postat av: Bella

Kallt som fan.. skulle du gör halv nio i morse då?

Du får ju sova på min soffa om det är kallt hemma hos dig ;) Puss

2009-01-05 @ 21:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0