Disco Fredag !

Bettan , förlåt att jag inte skriver, men som sagt när internet kommer mig nära då skvier ja som fan !
Lovar, får ju det hemma strax og då blir det massor med blogg!

Fredag idag !

Det var en jobbig natt, kunde inte sova överhuvudtaget...?!
Vred o vände mig tills kl var runt sex imorse, sen somnade ja lite o sedan vaknade ja SVIn pigg vid 8 igen ...
Sov 2 timmar , så ja känner mig lite småt sliten ....

Idag skulle bli en dag då en stor sten skulle falla från mitt bröst, pengar skulle komma och jag skulle få betlat mina räkningar. MEN i detta jävla kommunist land funkar inget som de ska, man kan aldrig vara säker på att man får sin lön i rätt tid, vad är de som gör att bagge bitcharna inte kan göra ett enda rätt?
Skulle betala allt , handla lite primära prylar som man behöver som männsika och få lite livskvalite genom att gå på bio ikväll !
Det fuckade Proffice till så himla bra genom att klanta sig med min betalning. Är det inte nog med misär snart.. 
Kan inte allt bara få rulla på , funka så man slipper hålla på bli sur 288474 ggr om dagen !

I helgen ska jag skriva på kontraktet på lägenheten !
Gör jag rätt? Kommer jag kunna betala hyran ? Det har varit en stor del till att ja inte kunde sova inatt.
Funderar på om det jag gör är rätt. Men de är vel värt ett försök , jag betalar mer i hyra än vad min pappa gör för en femma i Sverige... jag betalar närstan 7000 för 18 kvadrat, tror inte det är sant. 
Men det är detta jag vill , BO SJÄLV, ALENE! (alene är ensam på norska)
Jag får helt enkelt jobba jävligt hårt för detta, på advokatfirman og så ska jag o Kicki börja jobba extra 3 dagar i uken för ett bolag som heter Grata! Blir lite olika uppdrag inom servering, det kan bli kul , så länge jag får göra det tillsammsn med Kicki , då kanske jag får in halva hyran på dessa korta uppdrag!
Peter sa till mig o sluta grubbla så mycket, jag drar iväg så långt, o Ja, det gör jag !
Vill ha samma inställning som Tone, där har vi en levalevist!
NOG!

Ja , äntligen helg, men ja känner att ja e inte er så utarbetad som en normal människa er på Fredagar , haha .. 
GOT NO JOB!
Men på måndag får jag en veckas jobb, haha bättre än att inte ha något. 
Telenor, packa simkort, haha ! Skit samma, de är tattigt men de är ju bättre än att gå hemma o spendera pengar man inte har. 


Imorn vill ja gå ut, o vara tillfixad från topp till tå ! Svin taggad. 
Vill att mina systarar ska vara här så vi kan gå ut o visa Oslo hur man gör!
Nu er klockan strax fyra o ja har inte uträttat ett skit idag , måste man det varje dag då ?

Hörs förhoppningsvis snart igen , men kanske inte nått under helgen , ska försöka Bettan , ehe !!
Kul att ni läser. 

Oh , yes Emma, som vi ska festa till det!!!!! Kul att du kommer snart. då bor ja i min lägenhet oxå , de kommer ju bli svin kul !!!!! 

 

Kommentarer
Postat av: Bella

Men hur ska vi alla syskon få plats i din 18kvd hehe .ligga skaffötters ;) Puss

2009-01-23 @ 22:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0