Världens tråkigatse dag ...

Asså ja har legat i sängen sedan ja vaknade idag klockan 13.00.
Det är hemskt, ätit o tvättat lite, annars har jag verkligen spenderat min tid framför min rosa dator.
Skäms!

Idag loggade det in en högst intressant person på min msn , de är inte ofta men sker det så sker det :P
Pappas förra kvinna, känns fullt o säga så men så är det...Maria , en människa ja saknar o tänker ofta på.
Satt till o med o pratade om henneigår på tåget me Peter, berättade om hennes mat o hennes pizzor, dom tjatar Conny om än idag .. o rost mackor doppade i ägg som man sedan äter me ketschup. rikigt ungersk! Hon var Ungerska!
Jag o hennes son Killa P tävlade en gång i Spanien om vem som kunde äta mets Bondashkeniger ( ägg mackor men det stavas nog inte så ) O gissa vem som fan , JAG!!! 12 stycken tror jag att ja åt, rikigt bullig sådan ...
Men de va rikigt kul att prata en snabbis med henne idag på msn , hon e alltid så intresserad i ens liv. Det gillar jag!


Ja , ni vet ju att min man, han med det långa håret , har blivit korthårig nuuuuu.
Usch det var så tung o klippa av det, men han vela verkligen . Ja snurrade ihop det och klippte av det med en slö jävla skit sax, ohhhh hans vackra hår! Iaf nu har han snaggat det lite mer så det ser mer acceptabelt ut....
HAr nå bilder på han just efter vi klippt av de, ser fördjävligt ut hehe ..

 


Nu ska ja kirra en macka ....


Later....

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehhehe......nee säg till han sååå får han ju ikke göra ...

2009-02-17 @ 23:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0