Torsdagen snart sluuuut!

Imorse när ja kom till jobbet fick jag världens bästa SMS - ever (sorry jojjo)
Måste fasen skriva det så ni förstår hur jäva lyckligt lottad jag är!

Bästa.. sitter o tänker på dig å hur mycket du
betyder för mig, går inte ens å beskriva i ord hur
mycket jag Älskar dig....
Helt sjukt mycket, blir glad av att bara tänka på
att du är min tjej ! Kyss <3 my princess!


Jag lyste upp som en solstråle!
Fasen vad sånt räddar mina gråa dagar.
Kom i tid till jobbet idag iaf :) Men var väldigt svårstartad, kaffe, ja tack !

FAN!
Mitt Id minerals puder e sluuuuuuut, vet inte va ja sa ta mig till.
Hatar o sminka mig så ja ser ut som en jävla skylt docka, ja sminkar mig aldrig me kladd o grejjer..
Bara de där under bara Id pudret, smällter in i huden på en kvart o b lir alldeles naturligt, pluuuuus man kan somna med det på , undviker det!
Nu när lommefickan inte tillåter sånna dyra utgifter gick det bli ett "minarls puder" från Max factor, dock tror jag att de kommer få mig att se ut som en skyltdocka....Men snart är det Vår o man får lite finare hud, LITE sol....

Min kväll kommer bestå i "tjejjernas" tecken ...
*ansiktstrengöring/peeling
* Raka bena
*måla naglarna / tå naglarna
* färga bryn o fransar
* smörja in mig i brun utan sol 87475 ggr

Ska dona lite , de är så skönt o rå om sig själv. Sen ska ja leka lite me Kicki !
Min man ska på Konsert, jag pallar inte, vet att ja inte kommer att komma upp till jobbet imorgon ..
För engångsskull tar jag ett moget beslut.

Imorn , ja Emma, det är min kända "disco Fredag". Alla som känner mig vet om min dag ...
Dagen som inte går att få grå .. hur man än vrider o vänder.
Men jaaa, som vi ska härja , veva o vråla....o en del groggar i taket.

Ska ge mig på en korvstroganoff nu , med salsa o römme, ja de är gräddfil typ , creme fresh!
Kanske att ja ska ta med mig lie Fredags kos till sista jobb dagen imorgon .
Rätt trist måste jag säga.



Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0