Tisdag !

Hej !

Tisdag o jag känner mig både nere och negativ.


Varför känns det hela tiden som att jag tar fel beslut hela tiden ?
Tackade ja till lägenheten och åkte till Gävle för att hämta halva min lägenhet....
Flyttade in , och nu är allt upp o ner, känns inte som jag gjort rätt, jag vill inte ens få ordning i lägenheten för allt känns helt fel ! De är ju inte svårae än o säga upp lägenheten o packa ihop allt o dra hem ....
Men varför känns det så tungt?

Mitt korta uppdrag går upp på Fredag och då är man arbetslös igen !
Proffice sa att jag fått jobb, visst !!! Fick veta idag att NEJ det fick ja inte, utan det var två andra kandidater som fick det!
Undrar och klandrar mig själv, vad gjorde jag för fel ?
Jag har inte råd att vara arbetslös, jag kan inte sova om nätterna, allt bara snurrar.

Nu har Peter sökt jobb i Thailand, och då kommer det ju sluta med att jag med drar dit, det vet ju alla.
Utan han kan ja inte vara, men ja känner att ja inte kan ta nå beslut alls, när ja inte vet hur framtiden ser ut.
Jag är så trött på vardasglivet så jag kan spy.
Jobba (ja om man har nått) man gör knappt nått på veckordagarna, bara drar hem o degar inne, super på helgerna..

Ett faktum är ju att dagarna som går är faktsitk mitt liv....
Vill jag att mitt liv ska se ut så ? Nej ....
Vet inte hur jag ska få till det rikigt, känns som att allt jag gör bara blir fel , när jag känner att nu fan , nu löser det sig , detta blir bra, lika snabbt som ja känner det lika fort får jag panik känsla o inser att de ja gjort var nog inte det rätta...
jag kan meddela att jag har sjuk beslutångest!

Känner ja så här bara för det är mörk kallt o vinter?
Känner ja annorlunda när solen lyser.. Ja, faktiskt så fort solen lyser får ja et lyckorus i hela kroppen , tycker att allt är en dans på rosor.. tänker att hyran , ja den löser sig..
Så fort mörkret faller, faller jag !
Jag klarar knappt o ta mig upp på mornarna..Det är inte så här jag vill att min livskvalite ska se ut!

Min familj kommer lessna på mig, men ja är sån , vet knappt vad jag vill.
Har hela tiden försökt tänka " ta en dag i taget" Men jag kan verkligen inte .. ja grubblar konstant på allt.
Allt du nånsin kan komma på !
Målar upp stora senarium i skallen , funderar på hur dom ska kunna lösas, ja ... ni ser..

Nu ska ja lägga m ig, trött på denna dag, den har inte gett mig något bra alls... (en piss lön)
Sov gott !

/Kela
Älskar dig min Bullemupp! Du o ja evigt.

Kommentarer
Postat av: ems

Gumman!

förstod när ja prata med dig tidigare idag att de var nå snett! de märks så väl!

de är då du ska säga som de är o ringa el be ngn av dina vänner o ringa dig! de är de vänner e till för!



jag ska försöka att inte låta för klyschig för jag hhatar när andra e de själv. Men allt kommer ordna ssig, saker och ting händer för en anledning!

ingen e bäst på allt, man kan inte måla upp hela livet när man e 22 år! de e nu vi e som mest förvirrade men samtidigt nu som vi ska lära oss.

Inget du har gjort e ngt misstag, vi väljer olika vägar o olika sätt o se saker. thats it!

De bästa du kunde göra var att åka till oslo...de märks så väl villken annorlunda person du blivit o därborta får du mer tid o tänka PÅ DIG SJÄLV! villket är superbra. jag vet hur de känns och hur du känner dig. jag känner likadant! men ge inte upp, ngn gång lär man ju för baaan få ngt positivt ut av de negativa. =) vi kmr få de liven vi drömde om när vi var 7 år o gick på andersbergsskolan...de kanske bara tar lite längre tid o blir på ett annorlunda sätt!



Mickiz om du bara förstod villken jävla toppenbrud du e!!!! hur mkt jag tycker om dig!!! hejja hejja!

om ja skulle skriva en lista me alla bra saker så skulle inte ens dasspapper helvetes rullen räcka till o va ja har hört så är den typ 100 meter lång haha!

På fredag står jag på oslo central 18.30, ska göra allt för o peppa dig under helgen!!!! ska bli så kul o ses! tur du har bullemuppen, han verkar så bra han och helt underbar!!! precis som dig!



nu har jag skrivit ett oscarstal igen....haha svårt o skriva kort så mkt man vill säga me o skriva!



Im never too far away honey!

du e bäst!

puss pussss

one love / Emsan

2009-02-03 @ 21:54:28
Postat av: Bella

Oj det var rekord det inlägg emma skrev till dig. hehe..

Allt ordnar sig, livet har ju precis börjat du är bara 22 år gammal!!

OCh Du trivs i solen, du mår som bäst, det slår om snart och du kommer vara lycklig då!

Men jag hejar på dig som alltid, och stöttar alla dina beslut. För jag vet att besluten du tar är bäst för dig.

Jag älskar dig gullerumpa ;)

Puss

2009-02-03 @ 22:39:19
URL: http://isabellaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0