Sälen på Lördag!

Efter mycket velande hit o dit om både det ena och de andra så har vi äntligen bestämt oss för att dra till Sälen..
Vi har fått jobb där i 2 månader, gratis boenden o bil.....Känns som man måste ta chansen smatidigt som man får lite miljöombyte, komma tillbaka till Oslo när Oslo är som bäst!

Det största VM för mig blir ju att hitta bräda o snö outfit! Äger ju bara shorts o flipflops!!! Är inte gjord för snö o kyla...
Hela min uppväxt har man ju tillbringat i Spanien typ , tack vare pappa!

Jag o Kicki har donat lite nu , plockat över  lite grejjer till min lägenhet som intelängre är min om 2 dagar hehe ..
Håller på packa ner hela skiten och de känns jätte bra.
Kommer lämna en del här för Kicki har inte så mkt köks grejjer.. men de blir bra om vi kommer tillbaka om 2 månader o kanske behöver lite av det.
Jag tror o hoppas ja tagit rätt beslut nu ..
Ska boka biljettn nu , hem på Torsdag , sen åker ja ner till Enköping o hämtar grabbarna , sen bär det av till Sälen ..
Helt skumt, har fan inte ens varit i Sälen nångång ! hehe ...
Tror på detta.....

Later....

Kommentarer
Postat av: fanny

klart du skulle ta chansen tror du kommer ha skit kul :)

2009-02-24 @ 19:49:35
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0