Princessan på ärten !

God morgon !

Fy satan så dåligt ja har sovit inatt.
För det första va fan är det för fel på baggarna och komma loss från deras parkeringsplatser, MITT I NATTEN ?!
Somnade inte förrens vid halv 4 kanske, så vart de nån bagge som skulle på jobb tidlig....
Jag har verkligen inte sett en ända jevel som kan få ut sin bil från parkeringsplatserna.. Människan inatt stod o gasade i säkert EN TIMME!! Öppnade mina bajsbrunaögon o kollade ut.. det var helt rökigt.. går fram till fönstret o kollar vad fan som sker.. då kliver den stackars baggen ut o ba kollar .. sen hoppar han in igen o ba spinner o gasar för fullt.
Tror nog att den där "gå-ut-o-kolla-grejjen" Fick baggen o TRO att han skulle komma iväg...
Tog ett bra tag !!???????????? Kunde inte somna om alls. Sovit max 2 timmar inatt...
Kicki kom runt 9 o väckte mej , det var bra, då får ja lite gjort..
Rensat min pappers hög, druckit kaffe o spist  litt , ska strax skifta maskiner så ja får med mig lite rentvättade kläder till sälen ...

Idag e det fettisdagen ju , ända året ja har en susning om att den faktiskt e denna dag ..
Jag o Pettan är bjudna hem till Stina o Linus för lite kaffe o semlor! Stina ska baka...
Hur mysigt e inte de, med hembakta....
Undra vad folk skriver mest om idag på sina bloggar.....





Later....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0