Överlevde stormen !

Nyss hemkommen från byen !
Det gick bra, eftersom ja jobbar och tjänar så mycket pengar så hade jag råd med ett par "jeans leggings"
Haha, JAAA! Jag vet jag ska fan inte gå till bästa affären när pengapungen inte är den största , usch vill inte kolla kontot!

Nu er vi  hemma hos mig, ja o Kicki! Plockat ihop lite prylar som man lär har till kvällens outfit!!!
Jag hoppas vi går till RÅ , en super nice hipop klubb för den som gillar att dansa.
Vinet e på kylning och tacosen ska fräsas o donas.
Hoppas kvällen blir bra...MEN SHITT VAD DET SNÖAR!!!
Hörs nog inge mer ikväll för Kicki har inte nått nät hemma..
Vet typ inte vad ja skrivit nu för Kicki har sutti o surrat här brevid haha !!!

Simma lungt, in i dimman its lördag ...


Jag o Romman , en söndag för längesedan !!
Skönt o osminkade, MEN ja har fan en palestina sjal som linne..
Eftergädda kungarna !! back in the days. 

Kommentarer
Postat av: romman

OOuuuu

snyggaste linnet du har på dig ju..:P

så jävla alkisar var vi hahah

men hade så jäkla roligt oxo tihiii... kom heeeeeeeeeeeem vi börjar om igen, vi glömmer allt där ute e d såååå KAAAAAAAAAAAALLT KOMMMMMMMM HEEEEEEEEEEEEEEeeeeEEEm wailar o sjunger

pusssilipussssssssss

2009-02-22 @ 21:27:08
Postat av: lotta

haha du o romman, skulle inte förvånna mig!

2009-02-22 @ 22:52:09
Postat av: lilljojjo

fan sis vad jag vill att du ska vara här med mig. men jag vet att du har det bra med pettan och det gör mig så glad. han är en super snubbe ju. Nu är jag på Väg till jobbet är snart där. Börjar 08:00 idag och imorgon blir det S-holm. jag kanske flyttar snart. men jag kommer bara att bo på 16 kvm men det får gå. är lite rädd att jag kommer att känna mig lite ensam faktiskt. det gör jag ändå. vill ha någon att kramas med. är less på att vara själv. hoppas vi kan ses snart. Puss puss jag tänker på dig. Det ska vara du och romina ju. love ya

2009-02-23 @ 07:46:34
URL: http://lilljojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0