Onsdag !

Igår var jag inte så pigg på o skriva , såg ett avsnitt av Andra Avenyn, då vart jag depppo..
Hehe, ja tyck ja e smått töntig. Många som säger att jag är så lik Kitty , eller att de är nått med henne så påminner om mig.. O nu har ju hon HIV....lider med henne, för människor kan verkligen vara grymma, opåläsats o tro att de smittas om dom råkar hamna i en konversation , jaja nog om de!!! Jag tar till mig saker för mkt ibland.

Last day in Oslo på 2 månader nu , känns både kul o tråkigt....
Men de kommer kännas bra med lite miljöombyte..Sedan komma tillbaka hit när Oslo börjar vakna till lit igen ..
pubar o uteställen ställer ut, o man kan glida i skinjackan solbrillorna o kanske en cigg som Stina sa...
De är så hon festar till vardagen kanske hehe ..
Men tänk när man kan sitta på ett uteställe med en filt typ o surpla i sej en jävligt god latte..
Tror alla går runt o fantiserar nu , känns som en lång vinter, den har nästan varit som vintranan när man var liten .. då det VERKLIGEN var snö oxå...
O på lördag tar jag mig ännu närmare snön, Blir bra tro ja ..

Ska packa o gå över till fyllkajan Kajsa ,.. som förövrigt ringde halva oslo inatt...


Later...

Kommentarer
Postat av: Anonym

i lör när jag satt med johanna thornberg o masken på interpol så kom masken in på dig.. o han bara måste bara säga men mickis och kitty är sjukt jävla lika... ja vet inte vad jag ska säga sa han haha! masken o johanna hälsar!! / Lotta

2009-02-25 @ 17:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0