Onsdag ida va?

Gårdagen va skojj tycker jag!
Vi satt hemma hos grabbarna o hade göy, drack o skrattade.
Men segt att börja dricka redan vid 4, känns som baksmällan smyger sig på än efter 2 öl..
Senare kom Kajsa o Kicki o hakade på oss ut.
Kändes som det vart världens VM att ta sig till en krog, vi hamnade så klart på nicol n soon!
Ett bra hak så där på Tisdagskvällen !
Alla vaknade upp idag lite smått slitna, men lilla ja var på topp, stack ner o köpte frulle!
Alltid lika på när de gäller käk hehe :D

Nu e ja hemma en snabbis, fräscha på mig lite o sen ska ja låna ut min lya till Kicki inatt, hon behöver lite tid för sig själv, kurera sig och fundera lite.
Jag o Peter ska försöka oss på att göra fajitas. Det kan bli kul!!
Kickis kommentar va typ , ohhh sällan ni ska laga sånt hehe ..
Ja vi e nog ena tacko ätare iaf!

Hörs sen , igår va rekord många in o läste, kuuuuuuuuul , hehe låter som de är flera hundra hehe ..


Later....

Kommentarer
Postat av: Bella

Sluta med alkoholen på veckorna mickis!! Tänk på hjärtat och njurarna!Fy på dig!

Varför ska du låna ut din lägenhet?Puss

2009-02-18 @ 17:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0