Min booooodie!

Hej !

Fan , ja kan inte fatta att ja gjorde det.
I flera veckor vid flera tillfällen har Peter tjata om att han vill klippa sig...NEJ har ja sagt varje gång..
Idag har han tjatat hur mkt som helst...
Jag gav mig till slut  o klippte han , fan hans vackra hååååååååår! Det var liskom Peter , mitt lejon!
Han hade så tjockt hår o pajj i hårbotten , så de behövdes nog.
Men faaaan !!!!



Har inte hunnit tagit nån ny bild på den nyklippta skallen ...


Packat o klart är det nu iaf..
Imorn bär det av till Gävle, ska bli skönt o kul ...Pettan hänger oxå med , så jävla kul o ha han med,
Inte lika kul att åka utan han längre. Pedro O Doris :)


Ja o Kicki drog en fylla i Tisdag, vart inge länge, men kameran fyllde vi bra iallafall!
        

Ska försöka sova nu så vi kommer upp imorn , ses i Gävle!



Later...

Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha, før vi ær ju inte alls nå sjælvgoda! Ha det så bra i gævle :) PUSS

2009-02-12 @ 10:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0