Måndag!

Hej!

Ja, ska man säga äntligen Måndag eller.. neee
Helgen har varit hur bra som helst faktiskt, rikigt nöjd. Lördagen klev ja upp, gjorde mig iordning sen mötte ja upp Peter på stan , vi gick i käkade frulle , super mysigt! Ja fick mina vantar som Peter hade beställt fårn han "styv pappas" mamma
Vet att han inte kallar han för styvpappa men för att lättast berätta från vem så skrev ja så :p
Så jävla söta vantar, Rikigtiga Doris vantar kan ja säga!
Super glaaaaaaaaaaad vart jag !



Sedan fortsatta vi våran dag på stan genom att gå till en butik som heter "white water" Skit roliga kläder skyssta surf kläder o så .. Innan ja o Pettan drog till Gran c så köpte Pettan min vita mössa där, då hittade vi oxå en svin snygg jacka i nikita.. o nu vare halva priset på den :D Nu e den min tack vare min MAN !!! så jävkla fin e den .. helt kör  hehe !




TIden gick o de går ju snabbt när man har roligt, vi flummade runt i ett par timmar, sen drog ja hem till mig för att fixa mig lite. Men ingenting i detta land verkar ju funka särskilt bra när de börjar snöa, helt sjukt, dom blir helt förlamade. De har snöat sen Fredagskväll typ , så nu har vi en del snö! Tog sin lilla tid för mig att komma hem , skiftade snabbt o sminakde på nytt sen iväg igen , skulle till Peter o grabbarna, vi skulle se på sichell som var med i norska melodifestivalen , "grand prix" Tyvärr gick de inge vidare för henne, men hon var bra.
VIdare på kvällen drog vi till Emma o gänget, festade loss o sen drog vi till nån klubb o flummade!!!

              

Ja , det blir gärna en hel del pajja bilder! hehe :)

Vi vek av lite senare på kvällen /natten , drog o käkade hehe!
Sen åkte vi hem till Pettan o dom o sov, va ju ändå så nära hem till dem...
Söndag morgon , vaknade o mådde oförskämt bra hehe , vi bestämde oss för att åka hem till mig..
Köpte frulle o dagens middag som inte vart nå annat än Tacos, vi kommer få skörbjugg eller hur man stavar det, vi äter det jämt haha ! men gottit!!! har bare kost oss hela dagen , inte varit ute nått, va degat ätit o sett på film !!!
Min lilla Pedro har lite problemas me sitt hår, men han e så fiiiiin i det, han e min lejon hane hah!!
men kolla då :P




Haha , ja ni ser, nästan ett litet skatbo :P



Nu ska ja styra upp min dag och se vad den har att ge, Pettan har redan dragit iväg på intervjuv!
Vet att de kommer gå bra, han e ju kung! hehe

Later...

Kommentarer
Postat av: Bella

Grymt fin jacka :D kostade den? jag vill med ha :D

Kul att emma var där i norge då ?!

Nej nu ska jag äta ägg-mackor sen sova, snart kommer du hem puss

2009-02-09 @ 22:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0